woensdag 13 april 2011

Astrologie en politiek correct...

Vol ongeloof hoor ik ze aan, de horoscopen en bijbehorende eigenschappen die zogenaamd zeggen wie je bent en wat je overkomt. Horoscopen worden standaard gebruikt als openingszinnen.
Zij:"Hoi."
Ik: "Hoi."
Zij: "Wat voor sterrenbeeld ben je?"
Ik: "Ram."
Zij: "Okay, en bye." En weg is ze.

Reden genoeg om voor mij eens gratis een sessie op internet te boeken. Misschien hoef ik Suzanne dan nooit meer te zien.
Google geeft mij als eerste optie: http://www.gerardlenting.nl/astrokaart/Astroram.html
Nou Gerard, vertel me...wie ben ik?
Toon me mijn ware ik en zal je belonen met gouden regen!  

De Ram is een pionier, een verkenner, een uitstekende starter, begint aan van alles en nog wat, maar is ook een ster om het uiteindelijk over te doen aan een ander, zodat hij weer aan iets nieuws kan beginnen.
Essentieel in zijn leven is het verlangen om in vrijheid zijn mening te kunnen uiten.
Rammen zijn geboren leiders.
Zij proberen anderen hun informatie door te geven door een andere invalshoek te kiezen om iets uit te leggen.

De Ram houdt van uitdagingen, die hem dan ook aanzetten tot actie.
De geldelijke beloning is minder aantrekkelijk dan het voldane gevoel dat hij krijgt als hij provocaties aangrijpt en zijn tegenstanders in een stofwolk achterlaat.
Hij wil altijd in alles wat hij doet de beste zijn en doet het niet voor minder; hij accepteert zijn eigen excuses niet, ook niet als de rest van de wereld die wel gelooft.
Rammen zijn goede vrienden en helpen met dezelfde geestdrift en overtuiging moeilijkheden op te lossen, als waarmee ze hun eigen problemen te lijf zouden gaan.

Een Ram is een extremist, fysiek en mentaal zeer zelfverzekerd en emotioneel.
Maar wanneer ze niet voorzichtig zijn en dit te veel uitbuiten, kunnen ze een sociaal buitenbeentje worden en zullen ze zich eenzaam voelen.
Als kampioen van de underdog staat de Ram erom bekend te pas en te onpas op het spreekgestoelte te gaan staan.
De Ram brengt nieuw elan in zijn omgeving en staat altijd midden in het leven.
Hij spoort anderen aan om uit de schaduw te stappen en meer in de schijnwerpers te gaan staan. De Ram is niet kapot te krijgen en zal ook in slechte tijden overleven.
Zelfs wanneer hij aan hongerdood ten onder dreigt te gaan, zal hij tegen zichzelf zeggen:
'Dit valt nog wel mee, wanneer komen er nu echt slechte tijden?'


Nou Gerard, om het politiek correct te zeggen. Ben je nu helemaal van de pot gerukt om mijn profiel zo maar openbaar te maken zonder mijn toestemming? Wie denk je wel dat je bent, ouwe gek, om hier op de electronieke snelweg mijn markante karakter als vuile was buiten te hangen. Ik ken je niet, heb je niets misdaan en toch vind je het nodig om mij naakt voor de hele wereld te publiceren!

Je wordt bedankt Gerard...wat een gezeik!

2 opmerkingen: